Tuesday, June 8, 2010

Wonder girls

Tuesday, June 8, 2010



Hahhh ....ini ler wondergirls group produced by JYP Entertainment..., kegilaan anak aku and her geng...(+-) ngan aku sekali lah..cuma aku versi lama. Yang paling aku nak gelak sangat tu...dia dah namakan geng2 WG ngan nama2 mereka sekali..

Teringat dedulu...time aku dulu kumpulan GERSANG...(ala Man Bai punya geng, and Acis..(husband dato sheila majid) aku x sempat nak choose..sure ler aku suka Acis..tapi member aku dah cop..so depa bagi aku sapa tau..jeng..jeng.... JOJET..(nasib tak bagi aku Man Greng)...drummer tu..he..drummer lak., gitaris...entahler tak ingat..and uniquenya..setiap kumpulan kami digabungankan with nama kami and nama artis tu...and nama adik angkat...(hahhhh nak guling2 bila ingat..pasal adik angkat..., adik kat umah..pun berlambak..sibuk nak ambik adik angkat.., dah tu..adik angkat tu..prefect lak tu...)...so..nama aku sapa tau...JORINA ...(dah mcm JONGGOS pun ada) JO (JOJET) RI (RIZAUDIN - cit..ingat lagik..nama adik angkat aku tu...ahhhh geli perut) NA (NAZIHA lah..)

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates