Friday, December 3, 2010

Gelang Syaitan

Friday, December 3, 2010
Time aku nak isi minyak kat caltex belakang office semalam, tup..tup..ada sorang minah ni..sengih@ aku dah agak dah..sure nak jual produk ni..(dlm hati tu..nak fikir2 nak cakap apa...) tapi bila tengok muka minah tu..kesian lak..dia cakap mcm ni "kakak..saya ni ibu tunggal and we do part time work..bla..bla..bla..and sell gelang..bla..bla..bla..

Malas nak layan sangat..aku terus tanya harga gelang kaki tu..and bayar RM10, coz sure aku nak bagi kat anak aku kan..kan..kan..

BUT..BUT..BUT....


Below is my conversation between me and Jasmin...

Aku : min..ini ibu beli..gelang tangan..,tadik ada orang jual..
Jasmin : ehhhhh cantik..(sambil belek2 gelang tu ler....)...tapi rumah kita ada tak
AIR ZAM-ZAM...
Aku : Air zam-zam ada..kenapa? kau nak minum ke?
Jasmin : Tak..., Gelang ni..ada LOCENG..SO PANGGIL SYAITAN..AND KALAU NAK KENA CUCI
DENGAN AIR ZAM-ZAM, BARU BOLEH PAKAI..SYAITAN..X HAMPIR...
Aku : Allah hu akbar...sapa cakap? (dlm hati tu..memang ler terfikir..benda tu.
berkerincing..and aku dah rasa..si Jasmin tak akan pakai..al maklum..duduk
ngan USTAZAH....alahai...kassim...Last2 aku bersuara...mcm ni ajelah..kau
nak pakai takper..nanti ibu bagi ler..sapa2 yang NAK BELA SYAITAN ni..

Payah gak...hish..hish..haru..



~ sian kau..gelang..dulu mak aku bagi jek..pakai..iyeler..kan..sbb tu ler..gamaknya syaitan banyak bergayut kat aku..huwahhhhhhhhhhhhh sok..sok..aku KENA TARBIAH ngan anak sendiri...huawahhhhhhhhhhhhhhh

0 comments:

Post a Comment

 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates